Aktiviti Cuti Sekolah

Dah lama rasanya saya tak update blog..
Sejak cuti sekolah bermula
Kesibukan telah melanda diri saya!!
Ngalahkan cikgu tuisyen kan!!!

Emmm..

Rindu rasanya nak meng’update blog..

sibuk ngire duit yuran ;p
Sebenarnya saya balik kampong dan menyertai aktivit anjuran Kelab yang saya terajui..
Alhamdulillah segalanya berjalan lancar seperti yang dirancang
Rasa teruja dan sangat gembira dengan sambutan yang diberikan oleh para guru & ibubapa
Apalagi bertukar lar status saya sebagai seorang guru sepanjang program berlansung


Macam2 keletah adik darjah 6
Ada yang datang2 terus demam, pening kepala, sakit peqhut dan macam2
Biasa lar adik kitaorang pon pernah berada ditempat adik2 satu masa dulu..

Emmm 
bukan senang nak jaga anak orang nih kan..
Tahun nih Kem disertai oleh 215 orang murid dari sekitar Sekolah di Daerah Sik, Kedah

Pelbagai aktiviti yang dirancang untuk peserta kali nih..

Alhamdulillah Kelab mendapat sokongan padu dari semua ahli Kelab yang hadir
Kerjasama dan kerja berpasukan yang ditunjukkan oleh rakan2 dari Kelab amatlah tinggi..
Sehingga Jawatankuasa tetap Kelab Anak-Anak Sik Kedah rasa terharu 

Hanya ucapan ‘terima kasih yang amat tinggi’ dapat kami ungkapkan pada semua yang menjayakan Kem Motivasi & Kecemerlangan UPSR 2012
Banyak kenagan  yang saya dapat

Insyaallah
Akan dikongsi pada entry yang seterusnya

 

No comments:

Post a Comment